Mary Hotel
- Griekenland
- Kreta
- Platanias (Rethymnon)
Over Mary Hotel
Faciliteiten
-
Algemeen
- TV kamer
- 24-uurs receptie
- terras
- bibliotheek
- wasservice
- tuin
- zonneterras
-
Activiteiten
- fitness
- biljart
-
Restaurant & bar
- bar
- restaurant
- ontbijtbuffet
-
Spa & wellness
- sauna
-
Strand
- strand
-
Zwembad
- ligstoelen
- parasol
-
Kamer
- hotelkluis
-
Faciliteiten
- Maestrokaart
- aantal verdiepingen
- bouwjaar
- gymnastiek
- laatste renovatie
Toerismebelasting Griekenland
Sinds 01-01-2018 betaal je in Griekenland bij aankomst in je accomodatie een toeristenbelasting.
Het bedrag is afhankelijk van het aantal sterren van je accomodatie.
Voor alle verblijven vanaf 01-01-2025 gelden volgende zaken:
Tijdens een verblijf in het hoogseizoen (van 01 april tot en met 31 oktober):
De kosten bij verblijf in een 1* tot 2* hotel of appartement zijn € 1,50 à € 2,00 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij verblijf in een 3* hotel of appartement zijn € 3,00 à € 5,00 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij een verblijf in een 4* hotel of appartement zijn € 7,00 à € 10,00 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij een verblijf in een 5* hotel of appartement zijn € 10,00 à € 15,00 per kamer of appartement per nacht.
Tijdens een verblijf in het laagseizoen (van 01 november tot en met 31 maart):
De kosten bij verblijf in een 1* tot 2* hotel of appartement zijn € 0,50 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij verblijf in een 3* hotel of appartement zijn € 1,50 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij een verblijf in een 4* hotel of appartement zijn € 3,00 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij een verblijf in een 5* hotel of appartement zijn € 4,00 per kamer of appartement per nacht.
Locatie
-
Mary hotel is een kleinschalige accomodatie waar alles prima verzorgd (schoonmaak, buitenterrein, ontbijt). Vriendelijk personeel. Wij konden helaas (ik snap niet waarom) bij de reisorganisatie geen ontbijt boeken. Wij konden in het hotel wel gebruik maken van het ontbijt echter voor de prijs van € 15 p.p. Dat vonden wij wel erg duur en daarom zelf ons ontbijtje klaar gemaakt. Voor het overige was alles prima behalve de erg beperkte ligruimte bij het zwembad.
-
Een leuk hotel, gerund door een familie waarbij moeder iedere ochtend het zeer uitgebreide ontbijtbuffet uitlegt. Heel goed personeel, in de keuken, bar, kamermeisjes en receptie. Geen moeite teveel om iets te regelen, navragen of te boeken, werkelijk een warm bad om hier gast te zijn.