Eurovillage Achilleas Hotel
- Griekenland
- Kos
- Mastichari
Over Eurovillage Achilleas Hotel
Ligging
Hotelfaciliteiten
Kamers
Sport/entertainment
Eten en drinken
Faciliteiten
-
Algemeen
- TV kamer
- lift
- wasservice
- internet
- parkeerplaats
- zonneterras
-
Kinderen
- kinder animatie
- speeltuin
- kinderzwembad
-
Activiteiten
- beachvolleybal
- videogamekamer
- tafeltennis
- discotheek
- fitness
- windsurfen
- biljart
- tennis
- fietsverhuur
- darten
- basketbal
- minigolf
- squash
- bocce
-
Spa & wellness
- massage
- sauna
-
Strand
- catamaran
-
Zwembad
- zwembad
- ligstoelen
- zoetwater zwembad
- parasol
-
Kamer
- hotelkluis
Toerismebelasting Griekenland
Sinds 01-01-2018 betaal je in Griekenland bij aankomst in je accomodatie een toeristenbelasting.
Het bedrag is afhankelijk van het aantal sterren van je accomodatie.
Voor alle verblijven vanaf 01-01-2025 gelden volgende zaken:
Tijdens een verblijf in het hoogseizoen (van 01 april tot en met 31 oktober):
De kosten bij verblijf in een 1* tot 2* hotel of appartement zijn € 1,50 à € 2,00 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij verblijf in een 3* hotel of appartement zijn € 3,00 à € 5,00 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij een verblijf in een 4* hotel of appartement zijn € 7,00 à € 10,00 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij een verblijf in een 5* hotel of appartement zijn € 10,00 à € 15,00 per kamer of appartement per nacht.
Tijdens een verblijf in het laagseizoen (van 01 november tot en met 31 maart):
De kosten bij verblijf in een 1* tot 2* hotel of appartement zijn € 0,50 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij verblijf in een 3* hotel of appartement zijn € 1,50 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij een verblijf in een 4* hotel of appartement zijn € 3,00 per kamer of appartement per nacht.
De kosten bij een verblijf in een 5* hotel of appartement zijn € 4,00 per kamer of appartement per nacht.
Locatie
-
Prima appartement met uitzicht op zee
-
Waardeloos dat de reispapieren Engels talig waren. Slecht contact met organisatie De bedden in ons resort waren verschikkelijk slecht. Op schiphol stond een bedrag open, zou ik mogen weten waar dit voor was? Aangeven van de hoge toeristenbelasting lijkt me ook belangrijk. Een agent of gematigde info van het reisbureau in het hotel. Dit ivm geannuleerde terugvlucht.